Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Tobias Bergqvist - 8 oktober 2015 23:14

när jag rör dina händer är jag i en dröm
när jag kysser dina läppar är jag i himmelen
när du rör mig om natten blir jag varm
när du är ifrån mig längtar jag så hjärtat blöder
men jag vet att det är dig jag kommer älska till mitt sista andetag

Det är du som är framtiden, det är du som får se mitt sanna jag


Jag sitter på min bänk nära havet
utsikten är vacker, vinden blåser in från öst
löven cirkulerar som om de vore fast i en torktumlare
löven har så vackra färger så man tror det är en saga

Jag ser inte längre bakåt, de som varit är knappt ett minne
jag lever fast med min ångest, men ingen annan än jag kan leva med den, jag har lärt mig hantera den

Det är inte enkelt att leva, men man måste iallafall försöka
när man inte passar in får man avancera
glåpord och okunskap hinner ifatt de som aldrig haft det
spriten och jag var min värsta fiende






Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards