Alla inlägg den 21 september 2015

Av Tobias Bergqvist - 21 september 2015 00:11

Så sent och jag undrar
Om du ligger här och tänker precis som jag
Väggarna är kala och rummet är tomt
Jag tänker på dig hela dagarna långa
Jag ringer sköterskan, jag känner mig så ensam och grå
Kärlek kan göra ont och förtära
Kärlek kan få dig att flyga av lycka
Det här blir sista försöket, sedan ger jag mig av hemåt mot kusten
Livet går alltid vidare efter ett nederlag
Man lever och man lär sig
Du lamslog mitt hjärta som jag trodde var borta
Du och jag har olika historier, men endå känns vi ganska lika
Jag vill vakna upp med dig
Snälla håll mig nära
Inte din skuld om det inte blir nått
Det sitter i vinden och marken här
Jag har bara haft huvudrollen i de trasiga kärlekshistorierna
Så vågar inte hoppas på den lyckliga varianten
Låt mig få ta hand om dig som du gör för de dina
Jag är för gammal för att vela
Jag är för gammal för att inte säga vad jag känner
Jag är inte längre rädd för svaren
Jag vet att elden kan falna där den ännu glöder.
Jag är galen i dig, så det behöver jag inte säga mera.
Men jag gör det om du det vill höra.

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards