Alla inlägg den 8 september 2015

Av Tobias Bergqvist - 8 september 2015 22:08

Nu när jag sitter här i soffan och ser Sverige gå mot ännu en förlust, så känner jag ändå att min ångest sänks på grund av att jag verkligen är förälskad på det sätt som gör omgivningen vacker, mitt i det ointressanta och mörka liv som jag annars brukar leva. Jag försöker verkligen visa denna kvinna mitt sanna jag och visa att det är allvar från min sida, den här förälskelsen kommer aldrig ta slut på grund av att den är så äkta, den känns verkligen på djupet. Jag vet hur jag kommer må om det inte blir så att kärlekens pilar når mig, jag kommer bli förkrossad och resa mig igen men aldrig öppna upp hjärtat en gång till. Det var så länge sedan jag log med hela kroppen, bara tanken på henne gör mig alldeles het. Det här med att gå för fort fram i hur man känner kan skrämma i väg vem som helst egentligen, men har aldrig riktigt varit nära ett förhållande och jag säger alltid direkt hur jag känner, det blir så mycket enklare att bygga vidare på varandra då eller glömma och gå åt ett annat håll. Jag vet att hon har sitt liv med sina barn och alltid kommer lägga dom i första rummet, det gör mig ingenting därför att jag vill inte vara nummer 1 före dem. Jag vill bara vara en del av familjen, stötta och älska henne och finnas till hands för dom allihopa i svåra och roliga stunder. Jag har varit jävligt omogen och trasig tidigare i mitt liv, har känt frustrationen över att vara utanför samhället, men den härliga energi som hon ger mig varje gång som jag får se henne eller höra hennes röst, gör att jag får så mycket lättare för att ta fram min vinnarskalle. Jag kommer inte ge mig förens jag har ett arbete i hamn nu, konstigt hur en person kan få en att växa och mogna på bara ett par månader, det jag ser bakåt ger mig lärdom i hur man inte ska göra i alla livets situationer. De senaste åren har jag fått sorg genom bortgångar, det var personer som alltid betytt allt för mig som gick bort, trodde aldrig att jag skulle resa mig från det. Men seg som jag är så reser jag mig alltid. Det finns så mycket kärlek hos dig till alla människor och jag vill ge dig dubbel kärlek tillbaka, för jag vet att jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.


Kanske får jag gå hand i hand med dig genom livet.


Låt kärleken segra hos er alla, stanna upp i det ni har och känn efter om det känns rätt och om det fattas någonting. Gör det de så måste ni finna rätta vägen!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards