Alla inlägg den 6 september 2015

Av Tobias Bergqvist - 6 september 2015 19:32

Idag har jag en sådan där dag då mitt huvud snurrar och benen är svaga, känner även av lite ömhet i bröstet. Jag börjar även känna av knäskålen och dess problem, så måste köra övningarna jag fått för det. Försöker tänka ut vad som kan vara fel med kroppen egentligen, för läkare går jag inte till något mer, jag litar inte på dom heller. Men kanske kroppen börjar ta slut nu efter alla år med antidepressiva mediciner, det är ju trots allt ett gift det med. Det är jävligt frustrerande när man bara måste ligga i soffan och vila för att huvudet snurrar, jag vill jobba och göra det jag brinner för. Att få ett riktigt arbete är iof inget som jag tror på längre efter alla år av försök. Jag ska gå all in och verkligen försöka fånga kvinnan som jag känner stark för med, det känns som jag vill bli gammal med henne och det var de längesedan som jag kände, så där kopplar jag på charmen

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards