Alla inlägg den 23 juni 2015

Av Tobias Bergqvist - 23 juni 2015 00:38

Lägg ditt huvud på min kudde

Låt mig hålla om dig nu

Jag vill ta bort dina beskymmer ikväll

Mörkret ska inte få sära på oss två igen

Jag vill inte se dig lida mer


Varför ska man alltid älska, den man aldrig kan få

Det spelar ingen roll vad man gör, det funkar inte ändå

Man får inga heta blickar, tillbaks en lördagnatt

Så när jag går ut i natten, får jag se på stjärnorna själv


Jag går på gamla gator, där jag har gått förut

Det gör inte längre ont, för jag är starkare än då

Jag vill inte spela bad boy, jag vill bara va mig själv

För jag vet ganska tydligt, att någon kan älska mig


Varför ska man alltid älska, den man aldrig kan få

Det spelar ingen roll vad man gör, det funkar inte ändå

Man får inga heta blickar, tillbaks en lördagnatt

Så när jag går ut i natten, får jag se på stjärnorna själv


Så från den  staden  där jag kommer ifrån

Har det aldrig varit enkelt, att finna kärleken

Det jag alltid varit, sitter alltid kvar

Att ha varit deprimerad, är värre än att slåss

Att vilja komma med gåvor, är sämre än att inte bry sig alls


Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards