Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Tobias Bergqvist - 11 juni 2015 12:45

Du står majestätiskt i min bokhylla

Du blickar ut, du hänger med i allt jag gör

Det var så längesen vi sågs nu

Du lärde mig om rätt och fel

Din röst bär jag med mig i minnet


Och jag ler varje gång


Harry du var som en far för mig

Du lärde mig det viktiga om livet

När mitt hjärta var på språng mot det vuxna livet

Det svarta hålet inom mig vart lättare att bära


Dörren stod alltid öppen för alla i klanen

Man fick mer än vad man gav

Jag lyssnade intensivt när du berättade om veden

Nere vid älven lyfte du stockar och sten

Jag tyckte du var stark som en björn


Harry du var som en far för mig

Du lärde mig det viktiga om livet

När mitt hjärta var på språng mot det vuxna livet

Det svarta hålet inom mig vart lättare att bära


Håller du nu din älskade Ulla i din hand?

Sitter du och Sören i en båt och fiskar ibland

När det lyser på himlen så vet jag att det är ni som vinkar glatt

Tack för alla dagar och år

Men vi ses ju snart igen ändå

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards