Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Tobias Bergqvist - 25 maj 2015 11:57

Maj månad bjuder inte på något bra väder ännu, det är mest regn och storm precis som man egentligen kan beskriva innandömerna i mitt inre. Jag ska inte satsa på att finna Kärleken här i Sundsvall längre, det blir bara för infekterande. Jag förstår att det inte spelar någon roll hur bra jag än är eftersom det står skrivet som en förbannelse i mitt liv ändå. Jag hade velat kämpa och satsat för att vinna en kvinnas hjärta här men så blir det inte längre. Det blir för många misstag från min sida varje gång. Jag ska idag hänga på mig gitarren och försöka skriva lite nytt, som jag sedan kan sjunga på och komma närmare målet att bli musiker. Jag ska spara ihop pengar med så jag kan ta lite sång lektioner, rösten behöver lite nya vägar att gå för att bli den där perfekta. Musik är det bästa jag vet, det är en del i livet som jag aldrig kommer att överge. Det är motiverande att lyssna på en skiva och höra in melodierna samt få en känsla av vad texten vill säga till mig, jag kallar det yrkesskada även fast jag inte jobbar med det ännu. Nyss tagit min medecin med så ska strax vila mig lite för atr tröttheten knackar på.

Jag har många fina vänner som jag inte tar hand om tillräckligt bra, försöker också bli bättre på den punkten.


Ha en bra vecka alla

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards