Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Tobias Bergqvist - 24 mars 2015 00:28

Du kom en sommardag, du log och jag förstod att du var rar. Det var något mystiskt med dina ögon som gjorde mig svag, jag drömde om dig varje dag. Jag tappade bort dig och mig själv mitt i den storm som exploderade inom mig. Du ville ha kärlek och jag hatade mig själv, jag kan inte låta bli att tänka på dig litegrann varje dag. Det sägs att gammal kärlek aldrig rostar, men i vårt fall är det just så även om jag alltid kommer drömma om din famn. Jag har svårt att se ett liv nedanför scenen , men det är svårt att ta sig upp på den. Jag har blivit hel igen även fast många inte tror det, arbetsmarknaden fortsätter att nobba mig inträde men jag ger aldrig upp utanförskapet. Inga översittare ska tro att dom är bättre än jag, jag kan lika mycket som alla andra bara chansen kommer.



Älskade älskade, jag saknar dig så jag tror att jag för

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards