Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Tobias Bergqvist - 13 mars 2015 11:52

Det är många stjärnor på himlen

jag ser i dina ögon att nåt är fel

när du vaknar mitt i natten

du skakar och du gråter

och det är som om jag ligger 100 mil ifrån dig, fast jag ligger här bredvid


Älskling kom igen ge inte upp

Du och jag tillsammans är starka

Våra problem är som moln på en himmel annars så blå

Jag vet hur det känns med mörka tankar


Tystnad råder när jag vill nå dig, våra liv står stilla

men jag vill inte ge upp våran kärlek

ibland kastar du saker på mig

ibland säger du att allt är mitt fel

du säger alltid hur värdelös jag är


Älskling kom igen ge inte upp

Du och jag tillsammans är starka

Våra problem är som moln på en himmel annars så blå

Jag vet hur det känns med mörka tankar


Du är dagsljuset i mitt liv

jag lämnar aldrig din sida

trots att jag tycks blekna bort

för kärleken till dig kan aldrig gå ur mina ådror

dela med dig av din smärta för älskling jag kan förstå den 

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards