Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Tobias Bergqvist - 14 februari 2015 22:57

Jag vaknar upp en stilla morgon mitt i sommarn

mitt rum är så tyst och svalt från natten som var

jag tar min kopp kaffe och går ner mot stranden

vinden blåser varm mot min hud så kall

måsarna dom svävar högt i skyn och vakar över havet


Jag ska vänta på dig min älskade

för jag vet att du kommer

precis som du sa den där gången

när du bad mig bli en man och vänta på dig vid horisonten


jag ger aldrig upp hoppet om oss två

jag går alltid ner till havet

för en vacker dag så sjunger näktergalen

och då blåser kärlekens vindar mot mig


fyra höstar, fyra somrar har nu gått

men kärleken till dig består för jag har vattnat den med ömhet

dina ögon kan aldrig för mig vissna

din röst är ljuv som en lilja

du är mina drömmar, du är min vind


Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards