Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Tobias Bergqvist - 28 januari 2015 23:25

Jag känner en välbekant känsla i kroppen nu, det kallas att vara kär tydligen. Jag känner henne inte jättebra men tycker än dock att hon är en väldigt åtråvärd kvinna. Jag blir glad när jag tänker på henne och när jag ser henne på stan, jag tänkte sända blommor till henne utan att hon visste om det men tvekade. Att kärleken inte kan bli besvarad gör inte så mycket, det har gjort ont tidigare i livet med sådant men nu är jag vuxen och van det hela, jag är faktiskt glad att jag är kär i henne för mitt liv blir lite roligare att leva nu när jag vet att jag kan bli kär igen. När jag är på gymmet och tränar hårt så tänker jag mycket på henne, jag tänker på hur det skulle kännas att få krama om henne och känna hennes doft genom min näskanal. Om jag skulle få ett arbete på västkusten så skulle jag vilja ta henne med, men skulle aldrig kunna begära det av henne eftersom hon har sitt här, hon har inte bara sig själv att tänka på som jag har. Livet är en resa genom glädje och sorg och jag vet inte hur min framtid ser ut riktigt, det är svårt att ta sig fram på något sätt för att se efter. Utan en trygg vardag kan man inte ha kärlek i sitt liv, hur mycket man än skulle vilja ha det därför att ekonomiska problem skulle då uppstå. Tiden går framåt och jag blir äldre för varje dag och känslan av att stadga sig är starkare nu än tidigare också.

Det känns som att jag kan älska henne länge i livet på avstånd, om hon själv inte vill annat.


Nu lite criminal minds innan sängläge


Ciao

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards