Alla inlägg den 9 november 2014

Av Tobias Bergqvist - 9 november 2014 15:01

Jaha så var det farsdag idag då, många firar säkert sina pappor med tårta och presenter och det tycker jag är fint. Jag kommer garanterat inte att fira min pappa, det smärtar för mycket att ens försöka, han brydde sig inte när jag var liten och det sitter kvar än idag, jag bryr mig faktiskt om min pappa men det är bara det att han känns som en främling då vi möts, jag har inget starkt band till honom. Jag önskar att jag en dag får höra honom säga: Jag älskar dig min son, det behöver man höra från båda sina föräldrar. En känsla som jag upplevt och inte vill känna igen är att hata en annan människa, det gör ingenting bättre av det och jag hatar inte min pappa längre och jag tror inte han hatar mig. Jag vet dock att DU hatar mig bara för att jag är deprimerad som människa, dina vänner snackade säkert mycket om mig och kom med en massa osanningar på grund av okunskap, snart så flyttar jag och vänder blad i boken om mitt liv, då kommer du nog att suddas ut från sidorna dag efter dag men hata dig kommer jag aldrig göra, jag är inte den typen. Jag passar inte in i staden där vi var vackra tillsammans mera, jag törstar efter framgång nu så jag drar åt mitt håll och du åt ditt, FARVÄL en sista gång.


Ta hand om era pappor och fira dom idag, dom är säkert grymma

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards