Direktlänk till inlägg 30 september 2014

Jag har några starka mål kvar!!!

Av Tobias Bergqvist - 30 september 2014 20:49

Nu är dagens träningspass över och läxorna gjorda så jag känner mig väl nöjd till viss del över mig själv idag, men det är ändå saker som ligger och gnager i mig, det har löst sig med utbildningsformen för mig så nu väntar säkert en ekonomisk smäll som straff för att jag lyckats med det, för det är så det brukar vara i mitt liv, lyckas jag med en sak så skiter sig en annan. Man ska aldrig ge upp och låta samhället vinna och styra skeppet mot undergång för det stärker bara dem, jag ska strida för min rätt att lyckas och ta mig från förlorare till vinnare. Mitt första mål är att ta utbildningen i hamn, mitt andra mål är att få ohälsan under 100 procentig kontroll, mitt tredje är att få ett arbete och flytta och resten efter det tar jag då och med tiden. Det finns många personer som jag skulle vilja ta med mig till mitt nya ställe men jag vet att det inte kan ske på grund av en massa saker, flyttar inte jag snart så kommer ångesten att äta upp mig och det vill jag inte. Dags för politikerna att ordna med jobbfrågan snart så man kan få lite lugn i själen och en grund att arbeta ifrån men deras arbete idag går bara ut på att få 80 procent av befolkningen att kallas för rasister, så feltänkande så jag vet inte vad och förstört har dom ju redan gjort i 8 år. Visst har Sundsvall varit en fin stad även för mig men dagen då mitt hjärta dog så vart den inte fin längre och färger utbyttes mot att bara bli svart och jag tappade allt fullständigt.


Jaja nu ska jag göra mig klar för natten och njuta lite

Tar fortsättningen en annan dag

hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Bergqvist - Måndag 11 mars 17:15

Jag har sedan slutet av tonårstiden burit på en inre stress på grund av hur samhället är format och att det ska gå i ett rejält tempo med allting och det passar egentligen inte in med tanke på hur jag är som person. Jag har ju en form av Autism som f...

Av Tobias Bergqvist - Lördag 9 mars 10:55

Jag står på klippan, jag känner vinden i håret och jag tittar ner på havet, ett kliv och sedan är det över. Ett kliv sedan får jag frid och lycka. Det är så otroligt jobbigt att leva i ett samhälle med högt tempo och fokus på att tjäna pengar för att...

Av Tobias Bergqvist - Onsdag 21 feb 11:05

När jag vaknade morse så föll snön utanför fönstret igen, jag är less på vinter och snö och kommer flytta till varmare breddgrader i framtiden. Att bo i Sverige som styrs av inkompetenta politiker är inte så stimulerande för mig, allt dom gör blir sk...

Av Tobias Bergqvist - 29 november 2023 19:56

Jag tänker ofta på vad som händer på andra sidan lyser alltid solen där, är det alltid ljust och varmt och träffar man dom, dom som fick gå vidare dom som man höll så kär   Jag vinkar upp mot stjärnorna ser ni att det är jag? känner n...

Av Tobias Bergqvist - 6 november 2023 11:53

Jag vaknade upp idag och insåg att Sverige och världen inte är som den borde vara, de mörka krafter som länge varit dolda börjar mer och mer ta över och vill få oss att känna rädsla bara genom att kliva utanför dörren, det känns inte som att vi männi...

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards