Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Jag vill bo i ett land med värme!!!

Av Tobias Bergqvist - 26 augusti 2014 18:29

Nu börjar hösten verkligen komma till Sverige igen och det skrämmer mig, jag gillar inte höst med snö och mörker så hoppas att jag får energi till att besöka gymmet under denna årstid igen precis som förra året. Jag kallas för Berkka och jag lever i ett skal som visar en kropp av en person som har funnits tidigare. Jag är så enormt trött på allting, hur man än gör så blir allting oftast skit och ja jag väntar på att CSN ska håna mig denna gång så allt strular till det så dom kan sitta och njuta av sitt maktbegär mot en svagare människa som tyvärr inte är moderat..... ja jag önskar varje kväll att det blir min sista men även där blir de hån och de sociala livet blir också oftast ett hån och ja jag väntar på att bli brädad som partner och vän som vanligt åter igen.... Världen och samhället har blivit en plats där jag inte längre passar in någonstans och heller inte vill vara i..... Nu ska jag vänta på solnedgången innan jag går och lägger mig för att sedan vakna upp till ännu en meningslös dag i mitt meningslösa liv.... Min psykiska åkomma har redan sabbat 15 år av mitt liv så tycker faktiskt att det bör räcka nu för jag är ensam iaf eftersom inte många vill vara med en idiot. Jag vill inte bli straffad av folket för en åkomma som jag inte bett om att få på min lott så därför kan jag ibland låta lite aggressiv när jag försöker att försvara mig. Jag har förlorat 15 år av mitt liv och har djupa sår i själen som känns omöjliga att laga igen så det är nog därför allt känns så meningslöst just nu för innan jag är helt lagad så har tiden redan gått och jag sitter på hemmet ensam med personal som inte har tid för mig, det har ju politikerna sätt till i dagens nutid om du inte är högt uppsatt eller släkting till dessa maktgalna egotrippade saker som kallar sig för människor, vanliga människor har inget värde för en politiker därför att det är bara deras egna plånböcker och maktkänsla som betyder något och när jag ser en politiker så kan jag inte hjälpa att jag faktiskt spyr.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Bergqvist - Måndag 11 mars 17:15

Jag har sedan slutet av tonårstiden burit på en inre stress på grund av hur samhället är format och att det ska gå i ett rejält tempo med allting och det passar egentligen inte in med tanke på hur jag är som person. Jag har ju en form av Autism som f...

Av Tobias Bergqvist - Lördag 9 mars 10:55

Jag står på klippan, jag känner vinden i håret och jag tittar ner på havet, ett kliv och sedan är det över. Ett kliv sedan får jag frid och lycka. Det är så otroligt jobbigt att leva i ett samhälle med högt tempo och fokus på att tjäna pengar för att...

Av Tobias Bergqvist - Onsdag 21 feb 11:05

När jag vaknade morse så föll snön utanför fönstret igen, jag är less på vinter och snö och kommer flytta till varmare breddgrader i framtiden. Att bo i Sverige som styrs av inkompetenta politiker är inte så stimulerande för mig, allt dom gör blir sk...

Av Tobias Bergqvist - 29 november 2023 19:56

Jag tänker ofta på vad som händer på andra sidan lyser alltid solen där, är det alltid ljust och varmt och träffar man dom, dom som fick gå vidare dom som man höll så kär   Jag vinkar upp mot stjärnorna ser ni att det är jag? känner n...

Av Tobias Bergqvist - 6 november 2023 11:53

Jag vaknade upp idag och insåg att Sverige och världen inte är som den borde vara, de mörka krafter som länge varit dolda börjar mer och mer ta över och vill få oss att känna rädsla bara genom att kliva utanför dörren, det känns inte som att vi männi...

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards