Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Tobias Bergqvist - 18 augusti 2014 15:40

Tidig lördag vid gryningen

jag går samma gata fram igen

det spelar ändå ingen roll

för jag har virrat bort mig själv

Sundsvalls gator ligger så tomma här ikväll


Älskling det är över

jag kommer hem nu

mitt hjärta lever igen

jag älskar dig, jag älskar dig


jag tog en taxi men förarn visste inte vart du fanns

jag ville bara se dig en sekund

han släppte av mig och jag tog en promenad

jag hamna nere vid ån precis där bussarna går

alla mina vänner har gått hem


Älskling det är över

jag kommer hem nu

mitt hjärta lever igen

jag älskar dig, jag älskar dig


den varma brisen börjar vissna ut

ska jag lyckas nå dig innan sommaren är slut

kärleken är så svår och jag förlorar varje gång

jag kan resa jorden runt men landar alltid på din mark

du är det vackraste som finns

så snälla säg att du älskar mig än

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards