Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Tobias Bergqvist - 11 augusti 2014 15:44

Jag sitter nu på bussen på väg till staden som gör mig illa, jag vill egentligen inte MEN har ju inget annat val, det har gjort min själ gott att få komma till en fristad ett par dagar och bara ta dagarna dag för dag utan en massa jobbiga tröga krav... När jag tittat ut genom fönstret på bussen så ser jag regn som faller ner och jag tycker att det är ganska vackert just idag. Igår så mötte jag två av mina favorit skådisar utanför Tele2Arena när jag skulle bege mig till tuben med min vän efter matchen mellan Hammarby och Gif Sundsvall, ibland ska man ha lite flyt :-). Det som skulle vara allra trevligast i mitt liv just nu är att få känna glädje och ro, få gå på de gator som gör mig intresserad och passionerad över livet. Jag vet att jag tyvärr kommer bli deprimerad när jag kommer hem till ingenting igen för det är ju så livet ska fungera för en sån som jag. En fantastisk sak är den att jag tror att du väntar på mig på ängen med gyllene hår och ett leende som får vilken man som helst att vilja gråta glädjetårar över att få älska dig för någon dag så gör inte kärlek enbart ont på det värsta sättet.

Ta hand om dom ni håller av, visa kärlek och respekt till de som förtjänar den och gör ditt liv till det perfekta.

Kärlek och lycka är försent att hämta för mig!!!

Fridens

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards