Alla inlägg den 9 april 2014

Av Tobias Bergqvist - 9 april 2014 18:03

Du min kära älskade vän


Jag har fått det hårdaste straffet en människa kan få för jag tvingas att leva utan dig vid min sida på grund av att jag har så svårt för att leva, tänker på alla nätter som jag har gråtit tårar röda som blod av saknaden efter dig och din närhet och för alla försöken att säga vad jag känner och hur jag fungerar, du tog mitt hjärta i din hand en gång för längesedan men det känns som det var igår som du försvann, smärtan i själ och hjärta gör dagarna svåra att uthärda men jag måste försöka att leva med misstaget. Jag är ledsen att jag inte är en man att älska för dig och jag är ledsen för alla missförstånden som fick mig att kallas galen, jag älskar dig nu och tills den dagen jag försvinner min vackra drottning. Har sett att du har en man du älskar lika mycket som jag älskar dig och det gör mig konstigt nog glad men också så enormt besviken på mig själv, jag trodde att du skulle vara mamman till mina framtida barn, jag trodde att du skulle bli den som jag håller i handen på hemmet och skryter om för hela världen, men även jag kan ha fel. Visst kan jag låna ut mitt hjärta till någon annan kära du men frågan är hur det skulle mottagas av andra, för den som kan älska mig måste vara stark och ha förståelse för att du kommer att finnas med mig och samtidigt ha förståelse för mig och mitt inre kaos. Jag ska finna styrkan att lämna staden för att allt vackert påminner om dig så det bränner i mitt bröst, alla gator och dofter är du och se nu till att inte få ett lika brustet hjärta som jag fick. Detta är mitt avsked till dig trots att vi kommer att leva tillsammans på samma jord men isär och jag avslutar med att säga till dig att du har dom vackraste gröna ögonen och dom ljuvaste läpparna en man kan få och att jag alltid kommer att älska dig min drottning och jag ber så mycket om förlåt att du inte fick den kärlek som jag ville ge dig.



I himlen blir du kanske min drottning igen men det är väldigt lång tid dit!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards