Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Tobias Bergqvist - 9 mars 2014 19:04

Det är konstigt hur livet kan förändras

Säger mannen från norr

När han sitter i baren en fredagsnatt i maj

Han talar om alla murar som man bygger upp

Av rädslan för livet


I hela mitt liv har jag drömt om amerika

I hela mitt liv har jag drömt om lycka och kärlek

Men allting vändes och blev fel

Jag ser en djävul vid livets slut

Förlåt för att du inte kan älska mig vännen


Vad ska det bli av dig?

Frågar min nya mystiska vän

Jag mumlar fram ett luddigt svar

Om att mitt hjärta blöder av obesvarad kärlek igen förmodligen

Och att jag tappat bort mina kära vapenbröder


I hela mitt liv.....


Jag sa att allting är så mörkt nu

Men att hon tände en låga i mig

När hon såg på mig med sina vilda ögon

Dom är dom vackraste jag sett

Och han bjuder på en runda till i den sunkiga baren


I hela mitt liv


Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards