Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Tobias Bergqvist - 6 mars 2014 15:08

Det är en kall sommarnatt i maj

det börjar bli för mörkt att se någonting

jag ser pistolen riktas emot mig

jag är beredd att känna smärtan i mitt bröst

för jag är inte längre rädd för döden


stjärnorna dom lyser för mig inatt

jag hör hur vågorna slår mot land

jag ser en vålnad som tycks likna mig

känner hur min röst försvinner bort


Jag ser hur himlen öppnar sig

Jag ser rädslan i era ögon men ni kom för sent

kulan den glöder och bränner inuti

men jag ångrar inte att jag tog den

för jag såg ändå mitt liv som över


stjärnorna dom lyser för mig inatt

jag hör hur vågorna slår mot land

jag ser en vålnad som tycks likna mig

känner hur min röst försvinner bort


jag ser hur livet passerar revy

jag ser alla hjärtan jag krossat i mitt liv

jag ser alla tårar jag givit

när jag ligger här och förblöder

nu tycks det vara över

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards