Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Tobias Bergqvist - 24 februari 2014 13:45

En sommardag i juni

Sitter jag ensam i en park

Bänken är hård och lite trasig

På håll ser jag en man med sin hund

Måsarna dom skriker ovanför mig


Jag vill sova och aldrig någonsin vakna igen

Livet är en plåga

Min själ får ingen ro

Jag finner ingen mening

Med det liv som jag har


Jag ser en båt mot horisonten

Solen ligger på

Det är ingen vind just idag

Lyssna alltid till ditt hjärta

Även om allting blir fel


Jag vill sova och aldrig någonsin vakna igen

Livet är en plåga

Min själ får ingen ro

Jag finner ingen mening

Med det liv som jag har


Jag lever som i en dröm där ingenting finns

Jag springer genom tunnlar

Över broar och ängar

Jag springer bort från mig själv

För jag har slutat att leva


Jag vill sova och aldrig någonsin vakna igen

Livet är en plåga

Min själ får ingen ro

Jag finner ingen mening

Med det liv som jag har


Min kropp är tömd nu

Det är bara ett tomt skal

Utan känslor, utan hopp och tro

Ingen kan älska mig mer

Jag ser bara mannen med hornen


Jag vill sova.........


Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards