Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Tobias Bergqvist - 2 januari 2014 07:28


Många sömnlösa nätter

har jag sett månen titta ner på mig

om jag inte somnat med tårar

jag var så tröstlöst förälskad

jag var som en fågel utan ett bo


I hela mitt liv har jag sökt efter någon som du

så när du ser mig i ögonen ser jag himlen

för du är den vackraste flickan jag vet

och alla pojkar vill ha dig

men det är inte dom du ser


Du som fångar  alla med ditt leende

mina vänner dom undrade vart jag va

när dom stod där utanför din dörr

trodde aldrig du skulle se en sån som jag

som alltid varit kärlekens svarta får


I hela mitt liv har jag sökt efter någon som du

när du  ser mig i ögonen ser jag himlen

för du är den vackraste flickan jag vet

och alla pojkar vill ha dig

men det är inte dom du ser


Du har fått mig förändrad

du har fått mig att förstå mig själv

du får mig att vakna med ett leende

jag trodde aldrig det kunde ske

men jag hade så fel

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards