Alla inlägg den 26 november 2013

Av Tobias Bergqvist - 26 november 2013 22:40

Ett sista besök, ville jag hinna med

Jag gick i den trista sjukhuskorridoren

Jag mötte människor där

Dom  sprang kors och tvärs

Jag hade en dålig känsla i magen


Livet var roligt när ni båda fanns

Inte bara mörka tunnlar överallt

Minnet av er båda

Glömmer jag aldrig bort

För ni var den finaste gåvan


Med gråten i halsen

Sprang jag i väg

Frustrerad och vilsen

Hamnade jag på en buss

Fast tiden den stod stilla


Livet var roligt när ni båda fanns

Inte bara mörka tunnlar överallt

Minnet av er båda

Glömmer jag aldrig bort

För ni var den finaste gåvan


Tystnad i rummet nu

Inga lampor tänds

Inte ett ända ljud som hörs

Nu finns ni inte längre här

För nu är ni änglar i det blåa himmelriket


Livet var roligt när ni båda fanns

Inte bara mörka tunnlar överallt

Minnet av er båda

Glömmer jag aldrig bort

För ni var den finaste gåvan

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards