Alla inlägg den 13 april 2013

Av Tobias Bergqvist - 13 april 2013 20:05

Sundsvall har ingen koppling till mig och jag har ingen koppling till Sundsvall. Det finns en person i skåne som är väldigt intressant och som har vackra ögon och är otroligt fin när hon ler. Jag har försummat denna person mycket dels på grund av min svaghet för att tala i telefon och min rädsla för att bli sårad och att kanske såra själv men jag tycker om dig mer och mer för varje dag som vi pratas vid så vi ska defenitivt ses. Jag vet att jag kanske har 2 år kvar att måsta bo i Sundsvall på grund av arbete och studier så jag blir färdig med det någongång men sedan så kommer jag vara utbildad och dra för att aldrig återvända tillbaka till den stad som inte finns. Så finner du känslorna vara på väg att gå åt samma håll som mina gör, nu eller efter att vi setts så har vi en bra start att börja vid för nu har jag snart helt fått rätsida på mitt liv och man ska inte ignorera det som får än att bli glad. Jag hoppas på att vi kan ge detta en chans att blomma ut i ljuv kärlek och lösa eventuella problem/hinder tillsammans på vägen.






Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards