Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Tobias Bergqvist - 25 mars 2013 18:57

Jag har idag frågat mig mera för vad som gäller för att kunna plugga till det som jag känner är rätt och som det ser ut så har jag rätt kvalifikationer för att söka till det. Frågan är då i vilken stad som jag ska söka mig till eftersom jag bestämt mig för att inte bli gammal i Sundsvall utan på en helt annan ort. Kan jag få ett arbete inom denna bransch vid sidan av pluggandet och någonstans att bo så kan jag mer än gärna flytta på mig tidigare än vad jag har planerat i bakhuvudet. Sundsvall vill jag bort ifrån så fort som det bara går som sagt för jag vet inte om jag klarar av att plugga och bli fast här några år till med den starka längtan efter att få flytta som jag bär. Helst vill jag flytta till Göteborg igen men är samtidigt öppen för andra förslag med.



Så dags att ta några veckors luskande och funderingar nu

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards