Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Tobias Bergqvist - 9 mars 2013 21:52

Ända sedan första gången vi sågs så vart jag alldeles tagen, kände hur det brände till i mig och hur glädje och blyghet började sprida sig i kroppen på en och samma gång. Jag känner dig inte men vet vem du är och jag kände direkt att jag vill lära känna personen du är eftersom du redan är vacker som en ros. Om jag fick bjuda dig på middag så skulle jag göra det, om jag fick gå en promenad med dig så skulle jag göra det och vore du en sång så skulle jag sjunga den non stop. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna komma närmare dig utan en ledtråd och är samtidigt rädd att bli nobbad ännu en gång. Jag vet att rikedom inte är något jag äger eller ser ut som en snygg skådis men jag är jag och en enkel man som kommit in på rätt spår i livet och som har mycket kärlek och omtanke att ge.



Nu beger jag mig ut i natten och känner ruset av kärlek för någon dag så kommer kärleken till mig igen även fast jag hoppas det är du.




Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards