Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Tobias Bergqvist - 29 januari 2013 23:23

Ja det är väl inte så mycket mer man kan säga om Timrå iks skämt spelare och även hela organisationen efter att nu för andra säsongen i rad vara sämst i Sverige på att spela ishockey, fjolårets trupp var så dålig att det slogs botten rekord efter botten rekord och jag trodde att klubben lärt sig av sitt misstag att värva massa spela från andra klubbar i Elitserien som var för dåliga för att platsa i sina dåvarande klubbar men inte då. Klubben har fortfarande bara 2 andremålvakter men fick till försvarspelet en aning bättre än förra truppen men kompencerade det med att värva hem några föredettingar och behålla många av skitspelarna från innan eftersom inga andra lag vill ha dem av smarthet, vilket medfört att klubben inte kan göra mål och gör dom trots allt det så skiter dom ju ner sig och tappar sin ledning och förlorar i slutändan iallafall. Skulle jag själv vara spelare skulle jag vara så arg att jag skulle skämmas att ens kalla mig för spelare för laget men det är jag det. Det kan inte vara kul som tränare att ta på sig uppdraget att träna just alla dessa sopor till spelare, synd också att sportchefen har tappat sin glans från hur det såg ut för en så där 5-6 år sedan då det alltid kom in spelare som visade kvalitè och samtidigt visade hjärta, visst kan man skylla på pengarna men har man dåligt med pengar så får man leta smart efter de där guldkornen istället för att köpa in desperata spelare som kanske skulle platsa i Allsvenskan. Förstår och hoppas att många tröttnat på att lägga ut pengar på att fara till deras hall och se på skiten, jag kollar inte ens på matcherna på tv för så långt har det gått för mig (såg i lördags av en slump) det spelas ju bara hockey från motståndarlagen enbart, sen kommer snacket från spelarna att det är mycket kvar och vi har allt i egna händer men de klarar inte av att leverera helt enkelt utan det är bara rent bullshit. Nej jag hoppas dom åker ur nu för som det ser ut nu så förtjänar dom inte att vara i Elitserien men det tråkiga är ju att de inte blir spel i den serien på mycket länge då men klarar ni er kvar även denna gång så för fan se till och sparka de som inte platsar alltså i stort hela laget utom Murley, möjligen Robinson och Friberg men de kommer inte att hända så klart. Lycka till i kvalserien era förbannade sopor från en supporter ni tappat och gjort besviken så länge nu, kommer inte att följa er där heller utan bojkotta och göra roligare saker med livet.


Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards