Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Tobias Bergqvist - 17 januari 2013 19:20

Ja min KBT-behandling går bra och framåt för jag känner verkligen att mitt självförtroende är bättre än det har varit tidigare men problemet är ju min ångest och sociala fobi tillsammans med saknaden efter Göteborg. En annan sak som förbryllar mig är att jag inte verkar vara intressant hos det motsatta könet längre och det kan bero på att det inte finns någon som verkligen kan stå ut med mig och min ångest för vissa dagar så är jag helt enkelt ledsen och har en sådan där down dag och behöver lite extra egen tid men är fortfarande samma omtänksamma, snälla kille som jag annars är. Jag är inte guds bästa barn och långt ifrån perfekt men jag är mig själv och har ett gott hjärta och vill framåt i livet sen om jag inte duger till det yttre eller på kontot som sagt så är det inte mitt problem. Jag har slutat med att ta första steget med eftersom det inte ger något annat än att jag dissas så tänker bara ta det lugnt och fortsätta njuta av livet och se hur många av mina mål jag lyckas nå och ta kärleken när den kommer för att stressa fram något är det sämsta man kan göra och är inte min stil. Den som fångar mitt hjärta i framtiden kommer att få en bra kille det vet jag men nu är det svårt att fånga det eftersom jag dissas och då blir lika ointresserad tillbaka. Sen är ju iof dörren för alltid stängd för kvinnor från Sundsvall. Jag är inte så svår att förstå eller nå om man bara anstränger sig för att lyssna och accepterar mig som jag är


Hur allt går är en annan historia och kommer stå med tiden


Nu lyxfällan på tv

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards