Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Tobias Bergqvist - 10 januari 2013 21:23

Varför svarar ingen kvinna tillbaka
När jag säger ett enkelt "Hej, hur mår du?"
Är det för att jag inte är fin nog?
Är det för att jag inte har ett jobb?

Jag vet att jag lider av depression och jobbig social fobi
Men när allt detta vänder och jag har fått full kontroll
Så kommer ni få se att jag är bra
Ingen miljonär, ingen särskilt berömd person men ändå nåt att ha

Jag ser inte ut som en modell
Men jag är jag
Har aldrig varit någons första val
Har bara stått i skuggan och sett på lyckliga par

Men viktigast av allt är att inte gräva ner sig
Man får inte sluta tro på sig själv
för ser ingen det fina, är dom ingenting att ha
för lycka är inte pengar bara ett sätt att överleva

Nej, lycka är att älskas och att få älska nån tillbaks
Att få känna sig lyckad och känna sig behövd
Att få leva i trygghet utan dumma ord och slag



Ingen är perfekt men unik på sitt egna speciella sätt

Av Tobias Bergqvist - 10 januari 2013 15:12

When I was sad
who was trying to see?
it was a dark room a demon was there
spread the poison in me

The memories burning
I am not crying
I am older now
see my better sides

Realized that I most wake up
trying to stand up
now we most learn to hunting our freedom

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards