Alla inlägg den 19 december 2012

Av Tobias Bergqvist - 19 december 2012 01:11

Varje gång som jag tänker på hur illa jag bettet mig mot er mina vänner gör mig verkligen ont, jag älskar er verkligen mer än livet självt men problemet sitter i mig själv och i min sociala fobi för kontakt med människor. Jag är så dålig på att höra av mig till er på grund av att varje gång jag vill höra av mig så inbillar sig min hjärna att ni blir arg på mig för att jag ringde och störde, jag vet ju att det inte är så. Jag försöker att jobba bort det men det tar tid och är så oerhört svårt och ångestframkallande, jag vill ju vara normal och en underbar person precis som ni är. Så mycket som jag fått reda på om mig själv, av mig själv under min pågående resa inne i mig själv är helt sjukt men väldigt nyttig för mig och förhoppningsvis även för er? Detta är iof mitt problem som jag måste tackla på egen hand men bara att få höra att ni förstår och accepterar mig ger mig den extra energi som jag behöver för att verkligen ta det sista steget mot ett normalt liv. Varje gång jag ser en utav er vänner på bild så rinner tårarna extra mycket av skam på grund av att jag inte tog/tar vara på den guldklimp som du verkligen är, du räddade verkligen mitt liv 2010 som var sekunder ifrån att bli min undergång just på grund av din enorma kärlek och tro till mig och mänskligheten så utan dig min vän så hade jag somnat in hemma i glömska, vi bor inte i samma stad men din närvaro som sagt drog mig till en öppen plats med folk i rörelse, trots alla preparat och alkoholen jag hade i blodet för när jag låg där medvetslös i ambulansen och de försökte väcka liv i min döda kropp så var det ditt ansikte som dök upp som en inre kraft och fick mitt hjärta att slå igen, jag kan aldrig återgälda dig för det men du ska veta att du alltid kommer att vara min hjälte och att jag är oerhört tacksam för att du finns hos mig som om du vore en syster, jag kommer alltid att offra mitt liv för dig den dagen du behöver en skyddsängel.


Ska bli bättre på att kontakta dig/er!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards