Alla inlägg den 14 december 2012

Av Tobias Bergqvist - 14 december 2012 20:36

Just nu sitter jag och funderar på inget alls medan jag känner hur vissa drömmar vill komma fram inom mig, jag vaknar alltid med en stark dödslängtan på mornarna och samma innan jag går och lägger mig, vissa kanske inte fattar hur det är att ha dessa tankar som fullkomligt vräker på inne i skallen på mig och kanske är det tur att jag ändå är så pass stark att jag inte ger efter för dessa tankar, många gånger är jag så enormt frestad att bara göra slut på allt sorgligt jag har i min vardag men då skulle jag ju inte få se vad framtiden har att bjuda på. Jo jag vet att jag är ensam utan någon att älska och att det är komplicerat med kärlek i min värld på grund av vissa saker men vem vet hur det slutar senare i livet? Fast gift och förälder känns det inte som att jag kommer bli någonsin. Nu ska jag se på tv och reflektera andra saker.




Ta hand om dom ni älskar för en dag är det för sent




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards