Alla inlägg den 5 december 2012

Av Tobias Bergqvist - 5 december 2012 21:50

Ja det har jag idag tillsammans med min samtalskontakt kommit fram till att jag faktiskt lider av, vilket jag iof misstänkt länge själv och det i sin tur resulterar i att jag isolerar mig mot omvärlden istället för att göra aktiviteter och då mår jag inte bra. Hon tyckte dock att jag var speciell eftersom jag har mina rutiner och mål samtidigt som jag brottas med min sociala fobi och depression men det är ju på grund av min vinnarskalle som jag nu tänker ta min seger mot min sjukdom och sakta men säkert få det neutralt och börja leva igen. Det kommer dock alltid att gå lite upp och ner och ta lite tid men har jag bara de rätta verktygen att hantera depressionen i framtiden så kommer det bli bra och med ett jobb och lägenhet, kanske aktivt vara med på teater i Göteborg och musisera så blir det komplett :)



Det var allt för nu innan jag måste utsätta mig för några jobbiga saker angående socialafobin, så som att ringa till någon förening eller dylikt


Mer snö kommer nog imorrn eller fredag by the way

Av Tobias Bergqvist - 5 december 2012 08:51

Idag är det en ny dag i mitt liv som deprimerad och det kändes faktiskt roligare att vakna idag än det gjorde i helgen och måndag-tisdag men jag undrar över varför de tjejer som jag tycker om men inte kan få är med i mina drömmar, är det också ett slags hån? Jag är otursförföljd sedan länge det vet jag för det mesta av allt jag tar mig till så är hånet framme och saboterar, framförallt teknikprylar gillar att håna mig eftersom jag blir så irriterad då, köper jag en telefon så funkar den bra ett tag sedan börjar den att håna och leva sitt egna liv, ska jag knyta skorna så hånas jag med att fastna i hörlurssladden eller dylikt och nu senast skulle jag rippa en skiva i datorn men då satte ju datorn igång med sitt hån om att det inte fanns någon skiva i så efter 4-5 försök så funkade den men nöjet fick ju hånet ut iallafall.



Nä snart samtal nu så ha det bra alla deppiga eller icke deppiga människor därute.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards